W ostatnich dniach gracze zgłaszają problem znikających z ich kont gier EA. Dotyczy to zarówno tytułów zakupionych w przeszłości, jak i tych z subskrypcji EA Play. Sytuacja budzi niepokój i rodzi pytania o bezpieczeństwo cyfrowej własności w grach.
Wielu użytkowników platformy X donosi, że Electronic Arts (EA) usunęło im wszystkie gry z biblioteki EA App. To nie jest związane z standardową procedurą wygaśnięcia abonamentu EA Play, ale z brakiem dostępu do zakupionych wcześniej produkcji. Firma zarzeka się, że problem został już załatany, ale w komentarzach pod ich postem nadal pojawia się wiele głosów niezadowolenia.
Użytkownicy portalu X podzielili się zrzutami ekranów, na których widać, że z ich bibliotek EA App usunięte zostały poszczególne gry PC. W uzasadnieniu pojawia się enigmatyczne stwierdzenie “z niewymienionego powodu”, które zupełnie nie wyjaśnia zaistniałej sytuacji. W przypadku wygaśnięcia abonamentu EA Play otrzymujemy podobny komunikat, a w nim informację o tym, że oferta dobiegła końca, a konkretna pozycja została usunięta z biblioteki.
Swoje stanowisko dość szybko przedstawiła firma EA, która oświadczyła, że sytuacja została opanowana, a wspomniany błąd naprawiony. Niestety w komentarzach pod ich postem wciąż pojawiają się kolejne wpisy niezadowolonych użytkowników, którzy nadal nie mają dostępu do swojej biblioteki EA App.
Firma zachęca użytkowników do wylogowania się i ponownego zalogowania, aby odzyskać dostęp do swoich gier.
Jeśli jesteś graczem PC i masz konto w EA App, warto sprawdzić stan swojej biblioteki. Możesz również skontaktować się z supportem EA, aby uzyskać więcej informacji na ten temat. Czy Ty również doświadczyłeś tego problemu? Daj znać w komentarzach!