Close Menu
    Najnowsze

    Nowe rendery iPhone 17 Pro ujawniają znaczącą zmianę w konstrukcji

    04/07/2025

    XPeng G7 – SUV uzbrojony w AI, który rzuca wyzwanie Xiaomi YU7 i Tesla Model Y

    04/07/2025

    Rewolucja w stylizacji włosów – Dyson Airwrap Co-anda 2x z technologią Hyperdymium 2

    04/07/2025
    Popularne

    OLED, pOLED i AMOLED – wyjaśniamy różnice między nowoczesnymi ekranami

    01/10/2024

    Motorola zapowiedziała nowy smartfon ThinkPhone 25

    01/10/2024

    Jak stworzyć własną sztuczną inteligencje? Poznaj 3 sposoby na własny model AI

    11/10/2024

    Newsletter

    Raz w tygodniu wyślemy Ci najciekawsze wiadomości ze świata najnowszych technologii. Bez żadnego spamu, bo go nie lubimy.

    Facebook X (Twitter) Instagram
    • Kontakt
    • Reklama
    Facebook X (Twitter)
    TechFuture.plTechFuture.pl
    • Technologia
      1. Smartfony
      2. Tablety
      3. Gadżety
      4. Internet
      5. Wszystko

      Nowe rendery iPhone 17 Pro ujawniają znaczącą zmianę w konstrukcji

      04/07/2025

      Smartfony z baterią 8000 mAh – koniec ciągłego ładowania w 2026 roku?

      03/07/2025

      Jak wysłać SMS bez Wi‑Fi i danych w Google Pixel przez funkcję SOS

      03/07/2025

      Samsung Galaxy S26 Ultra – nowy król baterii i aparatów już na horyzoncie

      03/07/2025

      Zrewolucjonizowana wielozadaniowość: Stage Manager w iPadOS 26 trafia na kolejne iPady

      27/06/2025

      Następny iPad Pro od Apple otrzyma ultra cienkie ramki

      24/06/2025

      WhatsApp w końcu trafił na iPada!

      28/05/2025

      Aplikacja Instagram na iPada już wkrótce!

      09/04/2025

      Xiaomi Watch S4 – mały smartwatch z wielkimi możliwościami

      04/07/2025

      Insta360 Mic Air – bezprzewodowy mikrofon wielkości AirTaga

      02/07/2025

      Alienware wchodzi w zabawki: Zestaw klocków Alienware Area-51

      11/06/2025

      Anker Soundcore P41i – słuchawki TWS z funkcją powerbanku

      10/06/2025

      Rywalizacja na orbicie przybiera na sile. Starlink z poważną konkurencją

      24/06/2025

      Rekordowe cybertsunami: Cloudflare zablokowało gigantyczny atak DDoS!

      23/06/2025

      Potężny wyciek 16 miliardów haseł – żadna usługa nie jest bezpieczna!

      20/06/2025

      Google uruchamia instancje chmurowe z NVIDIA RTX Pro 6000 i 8 GPU oraz CPU AMD EPYC 9005

      12/06/2025

      Nowe rendery iPhone 17 Pro ujawniają znaczącą zmianę w konstrukcji

      04/07/2025

      Rewolucja w stylizacji włosów – Dyson Airwrap Co-anda 2x z technologią Hyperdymium 2

      04/07/2025

      Xiaomi Watch S4 – mały smartwatch z wielkimi możliwościami

      04/07/2025

      Smartfony z baterią 8000 mAh – koniec ciągłego ładowania w 2026 roku?

      03/07/2025
    • Komputery
      1. Laptopy
      2. PC
      3. Gaming
      4. Wszystko

      Emdoor xCaim to laptop z AI i drugim niezwykle przydatnym ekranem

      22/03/2025

      Lenovo Yoga Slim 9i. Pierwszy laptop z kamerą ukrytą pod taflą ekranu

      13/02/2025

      Czy laptop z podwójnym ekranem ma sens? Przedstawiamy wady i zalety

      25/01/2025

      Premiera nowego Lenovo Yoga Slim z prezentem

      03/10/2024

      Decima – potęga graficzna Guerrilla Games współtworząca nową erę gier

      01/07/2025

      GTA 6 na Xbox? Pobierz już dziś… ale z małym haczykiem!

      01/07/2025

      Death Stranding 2 pod lupą: ile graczy już zanurzyło się w On the Beach?

      01/07/2025

      Microsoft i ASUS prezentują ROG Xbox Ally oraz ROG Xbox Ally X – handheldy „Project Kennan” na bazie Windows 11

      09/06/2025

      E1 od Xsight Labs – 64 rdzenie Arm Neoverse N2 i 2×400 Gbps w jednym DPU

      02/07/2025

      Asus ProArt PA32QCV – nowa jakość 6K dla profesjonalistów

      02/07/2025

      Decima – potęga graficzna Guerrilla Games współtworząca nową erę gier

      01/07/2025

      GTA 6 na Xbox? Pobierz już dziś… ale z małym haczykiem!

      01/07/2025
    • Moto

      XPeng G7 – SUV uzbrojony w AI, który rzuca wyzwanie Xiaomi YU7 i Tesla Model Y

      04/07/2025

      Fenomen BYD i rewolucja robotaxi – technologia napędza globalne ambicje Chin

      25/06/2025

      Uwaga dla użytkowników smartfonów: LiDAR w samochodach może uszkodzić aparat w telefonie

      29/05/2025

      Jaguar Land Rover i AllFocal Optics: Rewolucja w wyświetlaczach Head-Up

      27/05/2025

      Volonaut Airbike: Polska odpowiedź na speeder bike z Gwiezdnych Wojen

      18/05/2025
    • Militaria

      Fiasko ataku bombowego USA na Iran? Donald Trump wściekły

      25/06/2025

      B-2 Spirit: Niewidzialny duch w akcji nad Iranem

      23/06/2025

      Samoloty transportowe znikają nad Iranem. Czy Chiny potajemnie wspierają Teheran?

      20/06/2025

      Brytyjska armia wyciągnęła wnioski z wojny w Ukrainie. Wdraża strategię 20-40-40

      28/05/2025

      Polska zakupi 1400 potężnych bomb: kluczowy krok w modernizacji Sił Powietrznych

      26/05/2025
    • AI

      NeuroAI: Jak sztuczna inteligencja odkrywa i steruje ludzkim mózgiem

      24/06/2025

      Nadchodzi Agentic AI. Następna generacja autonomicznych asystentów

      13/06/2025

      Manus AI – agent, który zmiażdżył CAPTCHA i redefiniuje autonomię sztucznej inteligencji

      13/06/2025

      Google Veo 3: Rewolucja w generowaniu wideo AI dostępna w 71 nowych krajach – ale nie w UE

      26/05/2025

      Sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje rynek pracy w ciągu 5 lat – młodzież musi przygotować się już teraz

      26/05/2025
    Forum
    TechFuture.plTechFuture.pl
    Strona główna » Piąte miejsce zespołu Mitsubishi Ralliart w Asia Cross Country Rally
    Moto

    Piąte miejsce zespołu Mitsubishi Ralliart w Asia Cross Country Rally

    TechFutureBy TechFuture26/08/2024Brak komentarzy6 minut czytania
    Share Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Reddit Telegram Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email
    Reklama

    Mitsubishi Motors poinformowało, że zespół Mitsubishi Ralliart, któremu firma zapewniała wsparcie techniczne, zajął piąte miejsce w klasyfikacji generalnej rajdu Asia Cross Country Rally 2024.

    Rajd odbył się w Tajlandii w dniach 11-17 sierpnia, a zespół startował w modelach Triton/L200,1 przygotowanych w specyfikacji cross-country grupy T1 (zmodyfikowany samochód terenowy). Całkowity pokonany dystans wyniósł 2075,54 km, w tym 939,58 km odcinków specjalnych.2 Katsuhiko Taguchi zajął piąte miejsce w klasyfikacji generalnej z łącznym czasem 15 godzin, 34 minut i 52 sekundy.

    Reklama

    W klasyfikacji generalnej Kazuto Koide, który startował po raz pierwszy, zajął 24. miejsce, a Sakchai Hantrakul uplasował się na 27. pozycji. Chayapon Yotha wycofał się z pierwszego miejsca w klasyfikacji generalnej na etapie 5, zajmując 42. miejsce.

    Tegoroczny rajd AXCR rozpoczął się uroczyście 11 sierpnia w słynnej wieży zegarowej w Surat Thani w Tajlandii. Sportowa rywalizacja rozpoczęła się od etapu pierwszego następnego dnia, a etap drugi poprowadził wszystkich uczestników z Surat Thani do Hua Hin, trasą liczącą ponad 550 km, co oznacza, że był to najdłuższy odcinek w całym rajdzie. Etap 3. obejmował odcinek specjalny w rejonie Hua Hin, a etap 4. prowadził do Kanchanaburi, po mocno pofałdowanej górskiej trasie.

    Etap 4. był najtrudniejszym odcinkiem specjalnym w ciągu sześciu dni, na którym wiele zespołów miało trudności z pokonaniem trasy przez góry w skalistym terenie, a ponad 10 zespołów otrzymało kary za przekroczenie dozwolonego czasu przejazdu. Etap 5.., przebiegający w rejonie Kanchanaburi, był najdłuższym odcinkiem specjalnym w tegorocznych zawodach i liczył 228,87 km. Tegoroczne zawody zakończył 17 sierpnia etap 6, z finiszem na Skywalk Avenue, w pobliżu nowej atrakcji turystycznej Skywalk Kanchanaburi.

    Był to już drugi start w AXCR Katsuhiko Taguchiego, który zaczynał z siódmej pozycji. Chociaż miał trudności z dostosowaniem pojazdu do wymagających warunków na trasie, jechał ostrożnie i równo, kończąc każdy OS i poprawiając swoją pozycję z ósmego miejsca w zeszłym roku do tegorocznego piątego miejsca w klasyfikacji generalnej.

    Sakchai Hantrakul wystartował z 30. pozycji i był już piąty w pierwszym etapie, ale popełnił błędy na trasie i ostatecznie kłopoty z pojazdem sprawiły, że ukończył wyścig na 27. miejscu.

    Kazuto Koide, który rywalizował jako kierowca testowy MMC, początkowo zmagał się z trasą, jednak kontynuował spokojną jazdę, demonstrując umiejętność dostosowania się do warunków trasy i wspierając kolegów z zespołu, którzy utknęli lub mieli problemy z samochodami.

    Ostatecznie zajął w „generalce” 24 miejsce. Chayapon Yotha, który w poprzednim AXCR zajął 3. miejsce w klasyfikacji generalnej, wystartował z najdalszej pozycji w zespole Mitsubishi Ralliart i jechał konsekwentnie, ustanawiając czasy, które dzień po dniu plasowały go w czołówce. Pod koniec etapu 4. i najtrudniejszego ze wszystkich odcinków specjalnych, wysoka skuteczność terenowa Tritona/L200 pokazała jego prawdziwy potencjał, wyprowadzając zawodnika na czoło stawki z przewagą ponad 20 minut przed drugą załogą.

    Niestety, problemy z pojazdem na piątym etapie, uniemożliwiły kontynuowanie jazdy i zmusiły załogę do wycofania się z rajdu.

    Hiroshi Masuoka, Dyrektor Zespołu Mitsubishi Ralliart

    „Tegoroczny model Triton/L200 okazał się dopracowany do perfekcji pod względem osiągów, co przełożyło się na dynamiczną jazdę i pokonanie dystansu dzielącego nas od rywali, a w pewnym momencie nawet objęcie prowadzenia w klasyfikacji generalnej. Szkoda, że nie udało nam się wygrać, ale Triton był w stanie zademonstrować swoje wspaniałe możliwości terenowe, które były doskonalone w pojazdach Mitsubishi przez dziesięciolecia. Po powrocie do Japonii, Kazuto Koide, kierowca testowy firmy, który po raz pierwszy wziął udział w rajdzie, a także inni pracownicy skorzystają z cennych danych i wiedzy zdobytej podczas tego rajdu, w procesie konstruowania modeli seryjnych, dodając tym samym nowy rozdział do naszej tradycji wykorzystywania doświadczeń zdobytych w sportach motorowych w pracy działów badawczo-rozwojowych. Ponownie będziemy przechodzić rygorystyczne testy, a zespół Mitsubishi Ralliart powróci w przyszłym roku. Chcielibyśmy podziękować naszym sponsorom za hojne wsparcie, a fanom na całym świecie za entuzjastyczny doping.

    Katsuhiko Taguchi, prowadzący pojazd nr 107 w barwach zespołu Mitsubishi Ralliart:

    „Samochód rajdowy 2024 Triton/L200 był przygotowany do rywalizacji bardzo dobrze i po prostu łatwo się go prowadziło. Cieszę się, że poprawiłem swój wynik z zeszłego roku, ale jestem też rozczarowany, ponieważ miałem nadzieję, że uda mi się wywalczyć wyższą pozycję. Tegoroczne doświadczenie wykorzystamy jako materiał do dalszej poprawy właściwości jezdnych auta w przyszłym roku, co zapewni nam utrzymanie się w czołówce startujących”.

    Kazuto Koide, prowadzący samochód nr 137 w barwach zespołu Mitsubishi Ralliart:

    „Rajdowy Triton/L200, którym startowałem, był modelem z 2023 roku opartym na samochodzie seryjnym i miał tryb jazdy o nazwie 4LLc przeznaczony do jazdy po skalistym terenie. Korzystając z tego trybu, byłem w stanie bez trudu wspiąć się na prawie 40-stopniowe wzniesienie podczas holowania samochodu mojego kolegi z zespołu i po raz kolejny przypomniałem sobie o wysokich osiągach terenowych seryjnego modelu. Chciałbym przekazać dalej wszystko to, czego nauczyłem się jako kierowca podczas tego rajdu, dzięki czemu będziemy mogli opracowywać mocne i niezawodne w trudnych warunkach pojazdy Mitsubishi.”

    Kei Takeoka, dziennikarka motoryzacyjna, która towarzyszyła zespołowi Mitsubishi Ralliart, jadąc samochodem pomocniczym Delica Mini:

    „Tegoroczny rajd AXCR miał skaliste odcinki i przeprawy przez rzeki, co czyniło go znacznie trudniejszym, niż sobie wyobrażałam. Co więcej, sama trasa była trudna – bujna roślinność Tajlandii rozrosła się od czasu opracowania roadbooka do momentu rozpoczęcia rajdu, więc musieliśmy przejechać przez obszary, które nie przypominały raczej dróg. To musiało utrudniać pilotom nawigację. Poruszałam się pojazdem pomocniczym Delica Mini, a gdziekolwiek się pojawiliśmy, zarówno Delica Mini, jak i jej maskotka Delimaru, cieszyły się dużą popularnością. Gdy zatrzymywaliśmy się w mieście, rozpoczynała się sesja zdjęciowa, a wiele osób nagrywało filmy, gdy jechaliśmy. Delica Mini może stać się bardzo popularnym modelem w okolicach Bangkoku. Doskonale radziła sobie na nierównych drogach, a nawet okazała się niezawodna na tajlandzkich bezdrożach pokrytych czerwonym pyłem oraz na pełnych dziur drogach utwardzonych.”

    Klasyfikacja generalna kategorii samochodów AXCR 2024
    24. Mana Pornsiricherd (Toyota Hilux Revo) 14 godzin 22 minut 00 sek.
    25. Suwat Limjirapinya (Isuzu D-Max) 14 godzin 25 minut 47 sek.
    26. Thongchai Klinkate (Isuzu D-Max) 14 godzin 36 minut 24 sek.
    27. Ikuo Hanawa (Toyota Fortuner) 14 godzin 56 minut 48 sek.
    28. Katsuhiko Taguchi (Mitsubishi Triton) 15 godziny 34 minut 52 sek.
    29. Olan Sornsirirat (Isuzu D-Max) 15 godziny 35 minut 34 sek.

    24. Kazuto Koide (Mitsubishi Triton) 23 godziny 08 minut 37 sek.
    27. Sakchai Hantrakul (Mitsubishi Triton) 24 godziny 51 minut 52 sek.
    42. Chayapon Yotha (Mitsubishi Triton) (nie ukończył)

    Reklama
    mitsubishi Mitsubishi Ralliart
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Poprzedni wpisAstronomowie odkryli obiekt lecący z prędkością ponad 1.5 mln km!
    Następny wpis EA Sports NHL 25 wprowadza do gry nowy wymiar realizmu

    Może Cię również zainteresować

    Moto

    XPeng G7 – SUV uzbrojony w AI, który rzuca wyzwanie Xiaomi YU7 i Tesla Model Y

    04/07/2025
    Moto

    Fenomen BYD i rewolucja robotaxi – technologia napędza globalne ambicje Chin

    25/06/2025
    Moto

    Uwaga dla użytkowników smartfonów: LiDAR w samochodach może uszkodzić aparat w telefonie

    29/05/2025
    Dodaj komentarz
    Dodaj komentarz Cancel Reply

    Popularne

    OLED, pOLED i AMOLED – wyjaśniamy różnice między nowoczesnymi ekranami

    01/10/202415 390 Wyświetleń

    Motorola zapowiedziała nowy smartfon ThinkPhone 25

    01/10/202411 885 Wyświetleń

    Jak stworzyć własną sztuczną inteligencje? Poznaj 3 sposoby na własny model AI

    11/10/202411 849 Wyświetleń
    Nasze sociale
    • Facebook
    • Twitter
    Najnowsze
    Smartfony

    Nowe rendery iPhone 17 Pro ujawniają znaczącą zmianę w konstrukcji

    By TechFuture04/07/2025
    Moto

    XPeng G7 – SUV uzbrojony w AI, który rzuca wyzwanie Xiaomi YU7 i Tesla Model Y

    By TechFuture04/07/2025
    Technologia

    Rewolucja w stylizacji włosów – Dyson Airwrap Co-anda 2x z technologią Hyperdymium 2

    By TechFuture04/07/2025

    Newsletter

    Raz w tygodniu wyślemy Ci najciekawsze wiadomości ze świata najnowszych technologii. Bez żadnego spamu, bo go nie lubimy.

    Popularne

    OLED, pOLED i AMOLED – wyjaśniamy różnice między nowoczesnymi ekranami

    01/10/202415 390 Wyświetleń

    Motorola zapowiedziała nowy smartfon ThinkPhone 25

    01/10/202411 885 Wyświetleń

    Jak stworzyć własną sztuczną inteligencje? Poznaj 3 sposoby na własny model AI

    11/10/202411 849 Wyświetleń
    Polecamy

    Nowe rendery iPhone 17 Pro ujawniają znaczącą zmianę w konstrukcji

    04/07/2025

    XPeng G7 – SUV uzbrojony w AI, który rzuca wyzwanie Xiaomi YU7 i Tesla Model Y

    04/07/2025

    Rewolucja w stylizacji włosów – Dyson Airwrap Co-anda 2x z technologią Hyperdymium 2

    04/07/2025

    Newsletter

    Raz w tygodniu wyślemy Ci najciekawsze wiadomości ze świata najnowszych technologii. Bez żadnego spamu, bo go nie lubimy.

    Facebook X (Twitter)
    • Smartfony
    • Komputery
    • Gadżety
    • Tablety
    • Internet
    © 2025 TechFuture.pl

    Wpisz wyszukiwaną frazę i kliknij Enter. Naciśnij Esc aby anulować.