W sieci pojawiły się materiały z anulowanej gry o Batmanie, którą studio Monolith Productions ostatecznie przekształciło w Śródziemie: Cień Mordoru. Przypowieść zakłada, że deweloperzy chcieli przygotować projekt w związku z kinową trylogią filmów Christophera Nolana.
Z pomysłu ostatecznie się wycofano, rzekomo ze względu na to, że słynny reżyser nigdy nie wyraził zgody na taką adaptację. Projekt posiadał rzekomo nazwę kodową Apollo i zakładał elementy skradania i walki w stylu późniejszego cyklu Arkham, a także otwarty świat i podstawy technologii, która stała się później słynnym systemem Nemesis w Cieniu Mordoru.
Teraz w sieci pojawiło się jednak graficzne potwierdzenie, że taki tytuł faktycznie powstawał. Jest szereg screenów, a także materiał wideo, w którym Batman szybuje nad miastem właśnie w stylu serii Arkham. Do tego dziennik zadań do wykonania, gadżety, rozwój umiejętności, punkty doświadczenia i tak dalej.
Całość była najwyraźniej na dość zaawansowanym etapie. Jak jednak opisuje osoba ujawniająca treści, Rocksteady Studios pracowało już wtedy nad Arkham, a Warner Bros. nie widziało sensu w dwóch równoległych seriach o Batmanie i stąd właśnie zmiana projektu na Cień Mordoru.